TROUVER DES RESTAURANTS
PARTAGER DES EXPÉRIENCES

Bardeco

514-639-7474
601 Notre-Dame

Appréciation des clients: Nombre de votes: 13

Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
Tous les commentaires(13)
  • mireille / 7 years ago

    Trop cher et le service est tres tres long.
    Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
  • gsola / 10 years ago

    Was at the downtown location, very good pizza. Waitress took away my beer when she brought the bill(without asking if I was done) . I did not notice until I reached for my glass to take a sip. After my friend paid her bill cash and told the waitress to keep the change, I noticed on my bill that a 15% service charge (tip) had been added to the bill. The waitress did not even tell my friend that the tip was included in the total and pocketed the change anyway. My friend then asked the waitress to return the change.
    Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
  • s_vachon / 11 years ago

    C'etait bon mais je ne crois pas en avoir eu pour mon argent. Je ne peux pas dire que j'ai été impression comme le laisse entendre la réputation (surfaite) du restaurant. Je n'y retournerai probablement pas, la compétition est trop forte.
    Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
  • ggirard / 12 years ago

    C'est bon La facture du samedi soir est épicée
    Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
  • karine4720 / 12 years ago

    Si pour vous la qualité du service est important, n'allez pas à ce resto!! On n'avait pas exactement ce qu'on avait commandé, mon entrée est arrivée aprés mon plat principal, mon ami a eu son plat au moins 30 minutes après moi. ça vous donne une idée... Et serveuse pas très sympathique et vraiment pas très brillante. Et puis c'est beaucoup trop cher pour ce que c'est. Mes sushi de crabe était en fait de la goberge... Au prix que ça coûte, je trouve que c'est rire des clients. Message au propriétaire : vous devriez réviser vos critères d'embauche, car je n'ai jamais eu un service d'une aussi piètre qualité!
    Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
  • marley / 12 years ago

    simply the best in town..the food is first class the ambiance makes you feel like you are in new york city, and now they have a sunday brunch!!great place to bring a date, mate..
    Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
  • tina4459 / 12 years ago

    Sushi at this restaurant is really good but when taking the price into consideration it is not worth that expensive. Their service is what needs improve. There are lots of other sushi restaurants which you in go dining and come out feeling 100% satisfaction.
    Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
  • cynthia3874 / 12 years ago

    I have to admit that I still very much enjoy the food at Kaizen, the service however must be improved. I have gone to Kaizen 5 times in the last four months and each time my party and I had to wait unreasonable amounts of time for food, drinks, but not for the bill. The sushi is great, as is their decadent chocolate souffle. However, its really annoying when you ask for a dessert and the waiter says that theyve run out of it- on more than one occassion, that simply should not happen in such a restaurant. Also, their martinis are incredibly small for the price.
    Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
  • anonyme92 / 12 years ago

    J'adore le sushi et j'en ai mangé un grand nombre de sorte de sushis parmi les nombreux restaurants qui existent. Mais Kaizen..c'est cher pour de rien, on peut retrouver ben meilleur ailleurs pour la même qualité. Ils ont changé leur menu plusieurs fois depuis l'ouverture du restaurant, et avant c'était beaucoup meilleur que maintenant.
    Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
  • gary_thompson / 13 years ago

    good stuff, but bring your credit card. delivery availible, but takes an hour, with unadvertised delivery fee...beware
    Général: Valeur: Ambiance: Service: Nourriture:
 1 2 > 
müvWeekend Gift Box Personalized Gift Experiences